פרסום בגוגל PPC - לראות תוצאות באותו היום ! מגיע לכם הטוב ביותר

פרסום בגוגל PPC

פרסום בגוגל PPC

לייעוץ חינם

חץ שחור

פרסום בגוגל PPC

לראות תוצאות באותו היום!

פרסום בגוגל כחלק מקידום אתרים, בעלי עסקים רבים שנחשפים לעולם קידום האתרים שואלים את השאלה: "אז מה ההבדלים בין קידום אורגני ובין קידום ממומן?" אם גם בראשכם צצה השאלה החשובה הרי שהתשובה היא שמדובר על שתי שיטות שונות ויעילות לקידום אתרים. קידום אתרים אורגני SEO הינו חלק בלתי נפרד מתהליך הקידום של האתר והוא כולל מספר פעולות שמסייעות לאתר להגיע לחשיפה במנועי החיפוש ובעיקר בגוגל, כל זאת ללא הגבלה ולאורך זמן ממושך.

אוקיי. הבנו, אבל מה לגבי קידום ממומן PPC?

בניגוד לשיטת הקידום האורגני, מופיע פרסום בגוגל PPC כמודעות כאשר בעל האתר משלם עבור כל הקלקה על מודעה. היתרון המשמעותי שהוא מאפשר לבעל העסק להגיע לחשיפה במהירות שיא, לראות תוצאות כבר באותו היום ולבחון האם דפי הנחיתה והאתר יעילים ומושכים את הלקוחות. מכיוון שהפרסום כה מהיר הוא מצוין עבור מטרות קצרות טווח כמו: פרסום בחגים ומבצעי עונה.

יתרון משמעותי נוסף הוא שניתן למקד את השיווק במנועי החיפוש (כדוגמת גוגל אדוורדס) ולכוון את הפרסום לקהל יעד שמוגדר לפי מילות מפתח מסוימות, שעות, ימים, מקום מגורים, עלות להקלקה, תקציב פר יום ופרמטרים נוספים.

 

איך מתבצע פרסום בגוגל קידום ממומן?

קידום ממומן PPC מתבצע על ידי מספר שלבים. בין השלבים הללו ניתן למנות: מחקר מילים – במהלכו נבדקות המילים שהגולשים מחפשים, בשלב זה כבר ניתן לדעת מהו מחיר המילים.

כתיבת מודעות שצריכות להיות קצרות, ממוקדות, ענייניות ומושכות, על כן עליהן להיכתב על ידי כתבי תוכן וקופירייטרים מקצועיים, אופטימיזציה – שמטרתה לשפר את תהליך הקידום, להפחית את העלויות ולהגדיל את כמות המבקרים והמקליקים ובניית קישורים – על הקישורים להיות איכותיים ורלוונטיים לגולשים.

כמובן שיש לעקוב אחר הקידום הממומן ולהתאים את התקציב לצרכים של הלקוח.

איך גוגל קובע אילו מודעות מופיעות בראש העמוד הראשון?

סביר להניח שיצא לכם לשמוע את המשפט: "להיות ראשון בגוגל". השאיפה להיות ראשון בגוגל נובעת מכך שהגולשים שמחפשים אחר המידע נוהגים להיכנס אל התוצאות הראשונות שמופיעות בדף ולכן השאיפה של כל בעל אתר היא להופיע שם – באזור אליו מגיע אור הזרקורים. כדי להגיע לאותו מקום אסטרטגי יש להכיר את הנוסחה של גוגל.

הנוסחה של גוגל קובעת כיצד הוא יציג את המודעות והיא מורכבת מציון איכות ומחיר. ציון האיכות של גוגל תלוי ב- 3 מרכיבים: הרלוונטיות של המודעה לחיפוש של הגולש, מספר הקליקים חלקי מספר ההופעות ומידת הרלוונטיות של דף הנחיתה לחיפוש ולמודעה, גוגל בעצם שואל את עצמו האם דף הנחיתה עונה על הצרכים של הגולש והאם אותם הגולשים שמקליקים על המודעה אכן מופעלים על ידה.

באמצעות הציון יכול גוגל לדעת האם תוצאות החיפוש עונות על צרכי הגולשים ומונע מצב בו לא יהיה קשר בין המודעות ובין דפי הנחיתה. ברגע שגולש שחיפש שירות או מוצר והגיע לדף נחיתה שאינו קשור לחיפוש שהוא ביצע הוא יעזוב את הדף ואת מנוע החיפוש ואת זה – גוגל לא מרשה.

מעוניינים לקבל שירות מנצח? זוהי הדרך שלכם!

אם אתם מעוניינים לקבל תמורה מלאה ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלכם במהירות תוכלו למצוא מגוון חברות קידום אתרים בדרום, במרכז ובצפון אך חשוב שתזכרו שלא כולן מספקות שירות ברמה גבוהה.

אם אתם רוצים ללכת על בטוח תוכלו לפנות אל חברת "איוב מרקטינג" וליהנות משירותים נוספים כמו: קידום אתרים אורגני SEO, פרסום בפייסבוק , הקמת חנויות ווירטואליות ושירותים נוספים ברמה גבוהה.